Zwroty
1. Koszty zwrotu
Koszty zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie są pokrywane przez klienta. Oznacza to, że klient jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.
2. Termin zwrotu środków
Po otrzymaniu zwracanego produktu, firma Cronen zobowiązuje się do zwrotu środków w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu.
3. Wypełnienie formularza zwrotu
Aby dokonać zwrotu, klient musi wypełnić formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej i dołączyć go do przesyłki zwrotnej.
4. Adres zwrotu
Produkty należy odesłać na adres:
Firma Cronen
ul. Płocka 56
09-500 Gostynin
5. Oryginalne opakowanie
Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu (kartonie). Zalecamy staranne zapakowanie produktu, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu zwrotnego.
6. Przypadki odmowy zwrotu środków
Firma Cronen zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu środków w przypadku:
a) Otrzymania uszkodzonego produktu, który nie nadaje się do dalszej sprzedaży.
b) Otrzymania produktu w stanie zabrudzenia, który uniemożliwia jego ponowną sprzedaż.
c) Braku odesłania gratisów lub upominków, które były częścią oryginalnej transakcji.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu w przypadku wykonywania produktów na zamówienie!
Prosimy o zachowanie produktu w nienaruszonym stanie i dbanie o oryginalne opakowanie.
Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do naszej polityki zwrotów. W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.