Zwroty

1. Koszty zwrotu

 

Koszty zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie są pokrywane przez klienta. Oznacza to, że klient jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki zwrotnej.

 

2. Termin zwrotu środków

 

Po otrzymaniu zwracanego produktu, firma Cronen zobowiązuje się do zwrotu środków w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu.

 

3. Wypełnienie formularza zwrotu

 

Aby dokonać zwrotu, klient musi wypełnić formularz zwrotu dostępny na naszej stronie internetowej i dołączyć go do przesyłki zwrotnej.

 

4. Adres zwrotu

 

Produkty należy odesłać na adres:

Firma Cronen

ul. Płocka 56

09-500 Gostynin

 

5. Oryginalne opakowanie

 

Produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu (kartonie). Zalecamy staranne zapakowanie produktu, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu zwrotnego.

 

6. Przypadki odmowy zwrotu środków

 

Firma Cronen zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu środków w przypadku:

 

a) Otrzymania uszkodzonego produktu, który nie nadaje się do dalszej sprzedaży.

b) Otrzymania produktu w stanie zabrudzenia, który uniemożliwia jego ponowną sprzedaż.

c) Braku odesłania gratisów lub upominków, które były częścią oryginalnej transakcji.


Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu w przypadku wykonywania produktów na zamówienie!

 

Prosimy o zachowanie produktu w nienaruszonym stanie i dbanie o oryginalne opakowanie.

Dziękujemy za zrozumienie i stosowanie się do naszej polityki zwrotów. W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.